Новини за пазара, 17-23 септември

28.09.2012

Публикуван в Новини за пазара

0

Как си с трафика? Става все по-видим, нали? Потребителите се  завръщат :). Който  все още не е готов преди да е започнал пиковия период на потребление има ще  малко време да осъществи някои идеи и предложения  свързани с афилиейт маркетинга, SEO, AdWords, design и copywriting. Време е да влезнеш в битка като използваш всички възможни оръжия, които имаш на разположение, да опитваш други методи на промотиране, да тестваш и оптимизираш, купувачите са онлайн и просто са ти „подръка“.

Афилиати
Съвети&трикове за афилиейт програма
Сopywriting грешки , които понижават конверсиите

SEO
Кои фактори за класиране и SEO стратегии са приложими все още
SEO се променя и набира все по-голямо внимание: ръководство, което ще те научи как да доминираш в търсачките стъпка по стъпка с помощта на Content Marketing
Случай от практиката:  „Как оптимизирах WordPress блога си, за да е по-високо в класацията на търсачките?“

AdWords
Как да повишиш качеството на PPC/Lead когато корабът започне да потъва?
Първи стъпки с  AdWords, ако имаш блог. Опитай!

E-commerce
Подходи за пиковия сезон. Научи повече за това какви хора купуват  онлайн и бъди готов.
10 начина за увеличаване на рентабилността на Thank You page
Управление на „фуния на продажбите“

Онлайн маркетинг
Една страница за call-to-action или повече? Видео и изображение? Какво се препоръчва да се тества и как за достигане на  повече конверсии
Някои от вас трябва да преработят сайта си. Как да създадем сайт, който Google да хареса.

Ако имате някакви препоръки споделете ги, това ще бъде полезно за всички нас :).

Успех с конверсиите!



Правете пари

Независимо дали имате сайт, ако сте добър в онлайн маркетинга, програмирането или можете да убедите приятелите си да купят нещо, Вие можете да печелите пари от 2Leva.


» Научи повече

Продавай повече

Независимо дали сте онлайн магазин, продавате онлайн услуги или искате да се сдобиете с база данни, 2Leva може да повиши ефективността ви, а вие да плащате въз основа на постигнатите резултати.

» Научи повече
Автор: Diana

Напишете коментар

*